Audyt SEO sklepu internetowego i strony www

Co to jest audyt SEO?
Audyt SEO, to szczegółowa analiza Twojej strony lub sklepu internetowego pod kątem obszernej listy czynników, które mają wpływ na to, jak Twój serwis będzie oceniany przez algorytmy wyszukiwarki. Ponadto, dobrze zrealizowany audyt SEO i wdrożona optymalizacja otwiera drogę do skutecznego pozycjonowania.
Dzięki analizie strony internetowej pod kątem SEO, możesz od samego początku procesu pozycjonowania osiągać optymalne efekty. Nie narażając się na dodatkowe koszty spowodowane wydłużeniem się czasu oczekiwania na satysfakcjonujące efekty.
Zamów audyt SEO dla Twojego e-biznesu
Dane podane w formularzu będą przetwarzane przez eCommerceo Daniel Wolszon z siedzibą: ul. Łąkowa 13, 84-110 Parszczyce, w celu realizacji zgłoszenia i zgodnie z jego zakresem oraz według zasad zawartych w Polityce Prywatności.
Jak wygląda profesjonalny audyt SEO?
Profesjonalny audyt SEO powinien zacząć się od ustalenia celów biznesowych klienta. Przedsiębiorca przed oddaniem do audytu swojej strony internetowej powinien przekazać najistotniejsze informacje, które pozwolą ekspertowi SEO przygotować rzetelną i dostosowaną do oczekiwań analizę. Bez podstawowej wiedzy na temat biznesu oraz celów usługobiorcy, specjalista SEO nie będzie miał pewności czy obrana strategia, będzie odpowiadała planom zainteresowanego.
Co wchodzi w skład analizy pod kątem SEO?
Analiza strony internetowej pod kątem SEO zawiera szereg kluczowych elementów, które wspólnie definiują ocenę całego serwisu w oczach robotów Google oraz innych wyszukiwarek.
Czynniki on-site
To elementy, które przedstawiają robotowi Twoją stronę internetową, pokazując czy serwis dba o to, aby możliwość indeksowania, linkowanie wewnętrzne, czy crawl budget nie sprawiały dla algorytmów problemów z umieszczaniem podstron serwisu w indeksie Google.
Z najważniejszych elementów on-site możemy wyróżnić takie jak:
- duplikaty wewnętrzne,
- linkowanie wewnętrzne,
- struktura serwisu,
- optymalizacja contentu pod kątem fraz,
- dane strukturalne.
Czynniki off-site
W skład tych czynników wchodzi wiele zewnętrznych elementów, które kształtują zaufanie wyszukiwarki do naszego serwisu. Znaczenie w ocenie naszego profilu linkowego będą miały nie tylko tematycznie dobrane linki zewnętrzne, ale również ich jakość, przekazywany link juice, a nawet to czy linkująca domena nie jest jedną z wielu o tych samych maskach podsieci IP.
Podczas analizy profilu linkowego domeny pod uwagę brane są między innymi takie elementy jak:
- dywersyfikacja anchorów,
- wiek domeny,
- ilość linków wychodzących,
- jakość serwisu odsyłającego,
- otoczenie domeny.
Audyt SEO poza powyższymi dwoma podstawowymi podziałami analizy strony internetowej, powinien zawierać również m.in. takie kwestie jak:
- Analiza pozyskiwanego ruchu
- Elementy UX
- SXO, czyli doznania użytkowników przechodzących z wyszukiwarki.