Marzysz o zwiększeniu sprzedaży w swoim sklepie internetowym, ale brakuje Ci konkretnych pomysłów na to, jak to osiągnąć?
Doświadczony E-commerce Manager z ponad 10-letnim doświadczeniem połączy Twoje zasoby z wiedzą i umiejętnościami naszego zespołu specjalistów, aby zapewnić Ci skuteczny rozwój biznesu online.
W tworzeniu skutecznej strategii e-commerce kluczowe jest holistyczne podejście, które uwzględnia nie tylko potrzeby i oczekiwania potencjalnych kupujących, ale także wewnętrzne aspekty Twojego biznesu. Nasz proces współpracy opiera się na głębokim zrozumieniu Twojego biznesu oraz profilu Twoich klientów docelowych. Dzięki temu możemy maksymalnie wykorzystać potencjał Twojego e-commerce i skupić się na działaniach, które dają efekty.
Umów się na niezobowiązującą rozmowęJest to spotkanie (lub ich cykl), dzięki któremu lepiej zrozumiemy Twój model biznesowy, wartości dodane oraz przewagi konkurencyjne. Podczas warsztatu spojrzymy na Twoją organizację „z lotu ptaka”. Naszym celem jest odpowiedź na kluczowe pytania, które określą zakres naszych przyszłych działań:
Po zidentyfikowaniu obszarów do poprawy w Twoim e-commerce oraz wyborze priorytetów i kluczowych zagadnień – czas na plan! Ubieramy zebrane wnioski i cele w przejrzystą roadmapę, dzięki której łatwo namierzysz postępy i miejsce, w którym znajdujemy się podczas naszej współpracy.
W ramach naszej współpracy doglądamy lub aktywnie wspomagamy rozwój Twojego E-commerce. Dostosowujemy nasze działania do wybranego modelu współpracy. Jeśli w Twoim zespole nie masz jeszcze wystarczających kompetencji do realizacji postawionych celów, możesz w całości powierzyć nam wybrane obszary. Dzięki temu możesz skoncentrować się na kluczowych aspektach swojego biznesu, mając pewność, że cele są sukcesywnie realizowane.
Podczas współpracy nieustannie mierzymy efekty naszych działań w Twoim sklepie internetowym. Weryfikujemy i optymalizujemy pracę dla powierzonych nam obszarów Twojego E-commerce. Nasz zespół dba o to, aby podjęte kroki przyczyniały się do stałego wzrostu sprzedaży w Twoim sklepie.
E-commerce manager efektywnie zarządza rozwojem Twojego sklepu internetowego.
Co odróżnia E-commerce Managera od specjalisty e-commerce? To szeroka, a zarazem specjalistyczna wiedza oraz wieloletnie doświadczenie, które pozwalają mu realizować projekty z pogranicza różnych obszarów e-commerce.
Wszystko to sprawia, że E-commerce Manager jest kluczowym graczem w rozwijaniu i skalowaniu Twojego biznesu online. Jego obecność zapewnia uporządkowany i efektywny rozwój Twojego sklepu internetowego oraz umożliwia osiągnięcie sukcesu w konkurencyjnym świecie e-commerce.
Możesz powierzyć nam tworzenie, implementację i nadzór nad Twoją strategią E-commerce, włączając w to strategie cenowe, marketingowe czy technologiczne. Wyznaczymy wspólnie cele i określimy wskaźniki ich realizacji, które pozwolą na sukcesywną realizację Twoich planów biznesowych.
Zweryfikujemy proces sprzedażowy w Twoim sklepie internetowym. Zbadamy mocne i słabe strony procesu obsługi klienta na różnym etapie realizacji zamówienia. Zaproponujemy zmiany, które poprawią konwersję w sklepie i wpłyną pozytywnie na LTV klienta.
Zweryfikujemy ofertę Twojego sklepu pod kątem jej doboru, prezentacji na stronie, cen i komunikacji wartości. Przeanalizujemy także dane dotyczące ruchu, konwersji, retencji klientów i innych czynników, które wpływają na poziom Twojej sprzedaży. Na podstawie tych danych opracujemy rozwiązania napotkanych problemów.
Usługa przeznaczona dla właścicieli sklepów i E-commerce Managerów, którzy potrzebują doraźnego wsparcia w swojej codziennej pracy. Bardzo często konsultacja z zewnętrznym E-commerce Managerem pozwala na spojrzenie „out of the box” i dostrzeżenie szans i możliwości rozwoju, które czasami trudniej dostrzec będąc wewnątrz danej organizacji.
Jest to też dobry wybór dla tych, którzy chcą sprawdzić nas przed podjęciem decyzji o stałej współpracy.
Usługa doraźnych konsultacji e-commerce zawiera: (dalej te nasze bulleciki z ptaszkami):
Usługa przeznaczona dla tych sklepów internetowych, które są jeszcze w początkowej fazie rozwoju i potrzebują systematycznego, acz niewielkiego, wsparcia w zakresie rozwoju sprzedaży i uporządkowania procesów.
Usługa sprawdzi się także przy już rozwiniętych zespołach e-commerce, w których brakuje doświadczonego E-commerce Managera, zaś jego systematyczne wsparcie pomoże samodzielnemu właścicielowi wyznaczyć kierunki rozwoju i działania.
Mały pakiet wsparcia rozwoju e-commerce to także doskonała propozycja dla tych, którzy zastanawiają się nad szerszą współpracą z nami. Najpierw chcą jednak sprawdzić nas w węższym wymiarze godzin.
Mały pakiet wsparcia E-commerce zawiera:
Usługa przeznaczona dla sklepów, które borykają się z niewystarczającymi zasobami ludzkimi w swoich szeregach bądź brakiem wybranych kompetencji.
Pakiet można wykorzystać na takie działania jak:
Pakiet wsparcia działań obszarów E-commerce zawiera:
Dedykowany E-commerce Manager współpracuje miesiąc w miesiąc razem z Tobą nad rozwojem Twojego sklepu internetowego.
E-commerce Manager regularnie się z Toba komunikuje. Raz w tygodniu dobywają się około 60-90 minutowe spotkania, na których omawiane są postępy oraz rekomendacje dalszych działań. E-commerce Manager jest w stałym kontakcie z Twoim zespołem oraz naszymi specjalistami, co zapewnia spójność i efektywność podejmowanych działań.
Taka systematyczna i uporządkowana współpraca z E-commerce Managerem umożliwia stały rozwój, co przekłada się na wzrost sprzedaży w Twoim E-commerce.
Stała współpraca z E-commerce Managerem zapewnia:
Joanna Suska
E-commerce & Customer Success Manager
Przez wiele lat zajmowałam się rozwojem projektów E-commerce po stronie biznesu, dzięki czemu mogę się pochwalić głębokim zrozumieniem nie tylko procesów towarzyszących E-commerce, ale i potrzeb klientów.
Prowadziłam zarówno projekty b2b, jak i b2c; współpracowałam z markami i sklepami; nadzorowałam rozwój marek własnych, jak i i skuteczny reselling.
W E-commerce szukam takich rozwiązań, które są skuteczne, ale też możliwe do realizacji w konkretnym sklepie, przy dostępnych zasobach finansowych, technologicznych czy ludzkich.
Jeśli chcesz sprawdzić, czy współpraca ze mną to to, czego szukasz dla swojego E-commerce, umów się na rozmowę o Twoim biznesie ze mną.
Daniel Wolszon
E-commerce Manager & SEO Expert
Prowadzę zespół specjalistów, który skupia się na jakościowym podejściu do pozycjonowania. SEO traktuję jako narzędzie do skutecznego rozwoju e-commerce – nie tylko w kontekście wyszukiwarki. Łącząc przy tym rozwiązania E-Commerce i analizy konkurencji.
Wykorzystuję swoje doświadczenie oraz AI do efektywnego planowania struktur stron internetowych, które spełniają intencje i trafiają w serca użytkowników.
Specjaliści SEO
Dzięki dobrym strategom SEO nie tylko dbamy o wzrost ruchu na Twojej stronie, ale też pomagamy docierać do odbiorców, którzy aktywnie szukają produktów lub usług, jakie oferujesz. Znajomość intencji zakupowych i odpowiednia komunikacja zwiększają prawdopodobieństwo konwersji, zamieniając odwiedzających w klientów.
Praca specjalistów SEO jest być wspierana przez Content Managera, który przygotowuje content plany i współpracuje z Copywriterami.
Specjaliści ds. marketingu
Nasz dział marketingu i contentu specjalizuje się w tworzeniu unikalnych strategii i treści, które przyciągają, angażują i konwertują. Nasi specjaliści wspomagają pracę E-commerce Managera dzięki swojej znajomości aktualnych trendów oraz najskuteczniejszych metod promocji.
Działania marketingowe korzystnie wpływają na całość procesu pozycjonowania marki i sprzedaż.
Dział reklam
Nasz dział Paid Ads specjalizuje się w doborze skutecznych metod promocji kampanii, oferty, marki, sklepu w oparciu o twarde wyniki setek przeprowadzonych kampanii w systemach reklamowych Google i Meta.
Płatne reklamy pozwalają sklepom na efektywne i szybkie docieranie do wybranej grupy docelowej. Monitorowanie kampanii reklamowych w czasie rzeczywistym pozwala na bieżąco kontrolować koszty związane z pozyskaniem klienta.
Reklamy są dziś nieodłącznym elementem strategii marketingowej sklepów internetowych, co znajduje odzwierciedlenie w strategiach rozwoju E-commerce.
Marketplace Manager
Marketplace Manager ocenia szanse rozwoju sprzedaży w oparciu o marketplace’y polskie i zagraniczne oraz pomaga we wdrażaniu strategii ekspansji E-commerce w oparciu o marketoplace’y.
Rynek E-commerce w Polsce rozwija się w zawrotnym tempie. Konkurencja rośnie jak grzyby po deszczu i sklepy muszą walczyć o każdy kawałek tortu.
W tej sytuacji często dobrym rozwiązaniem jest wyjście ze sprzedażą za granicę bądź dotarcie do nowych konsumentów w Polsce za pośrednictwem bardziej i mniej znanych marketplace’ów.
Marketplace Manager wspiera strategię rozwoju sprzedaży w E-commerce poprzez umożliwienie sprzedaży w nowych kanałach.
Web Developer
Web developerzy pomagają dobrać rozwiązania technologiczne optymalne dla realizacji strategii sklepu.
Nasi eksperci od web development troszczą się o to, aby strona Twojego sklepu była dostosowana do potrzeb użytkowników, sprawnie działa na różnych urządzeniach i przeglądarkach oraz była bezpieczna.
Aby zapewnić skalowalność oraz użyteczność E-commerce, Manager E-commerce ściśle współpracuje z naszymi Web Developerami.
Dział UX, analityki oraz grafiki to trzy fundamenty, które pozwalają tchnąć w Twoją markę nowe życie, zwiększyć jej atrakcyjność oraz efektywność, dając Ci tym samym przewagę na rynku.
Specjaliści od analiz, UX, graficy i inni
Analitycy sporządzają raporty i analizy, które są nieodzownym narzędziem w monitorowaniu KPI przez E-commerce Managera oraz Twój zespół. Wiemy bowiem, że skuteczne działania mają swoje podłoże w danych.
UX Designer proponuje optymalizację stron sklepu w oparciu o znajomość zachowań użytkowników oraz model biznesowy sklepu. Współpraca E-commerce managera ze specjalistami UX prowadzi do podniesienia satysfakcji i lojalności Twoich klientów.
Nasi graficy mogą zadbać o profesjonalny i spójny wizerunek Twojej marki, co zwiększy jej rozpoznawalność i atrakcyjność na rynku.
Inni specjaliści w naszych szeregach i po stronie naszych stałych partnerów pozwalają Twojemu dedykowanemu E-commerce Managerowi osiągać cele w Twoim e-sklepie szybciej i skuteczniej – dzięki solidnym fundamentom.
Dzięki dobrym strategom SEO nie tylko dbamy o wzrost ruchu na Twojej stronie, ale też pomagamy docierać do odbiorców, którzy aktywnie szukają produktów lub usług, jakie oferujesz. Znajomość intencji zakupowych i odpowiednia komunikacja zwiększają prawdopodobieństwo konwersji, zamieniając odwiedzających w klientów.
Praca specjalistów SEO jest być wspierana przez Content Managera, który przygotowuje content plany i współpracuje z Copywriterami.
Nasz dział marketingu i contentu specjalizuje się w tworzeniu unikalnych strategii i treści, które przyciągają, angażują i konwertują. Nasi specjaliści wspomagają pracę E-commerce Managera dzięki swojej znajomości aktualnych trendów oraz najskuteczniejszych metod promocji.
Działania marketingowe korzystnie wpływają na całość procesu pozycjonowania marki i sprzedaż.
Nasz dział Paid Ads specjalizuje się w doborze skutecznych metod promocji kampanii, oferty, marki, sklepu w oparciu o twarde wyniki setek przeprowadzonych kampanii w systemach reklamowych Google i Meta.
Płatne reklamy pozwalają sklepom na efektywne i szybkie docieranie do wybranej grupy docelowej. Monitorowanie kampanii reklamowych w czasie rzeczywistym pozwala na bieżąco kontrolować koszty związane z pozyskaniem klienta.
Reklamy są dziś nieodłącznym elementem strategii marketingowej sklepów internetowych, co znajduje odzwierciedlenie w strategiach rozwoju E-commerce.
Marketplace Manager ocenia szanse rozwoju sprzedaży w oparciu o marketplace’y polskie i zagraniczne oraz pomaga we wdrażaniu strategii ekspansji E-commerce w oparciu o marketoplace’y.
Rynek E-commerce w Polsce rozwija się w zawrotnym tempie. Konkurencja rośnie jak grzyby po deszczu i sklepy muszą walczyć o każdy kawałek tortu.
W tej sytuacji często dobrym rozwiązaniem jest wyjście ze sprzedażą za granicę bądź dotarcie do nowych konsumentów w Polsce za pośrednictwem bardziej i mniej znanych marketplace’ów.
Marketplace Manager wspiera strategię rozwoju sprzedaży w E-commerce poprzez umożliwienie sprzedaży w nowych kanałach.
Web developerzy pomagają dobrać rozwiązania technologiczne optymalne dla realizacji strategii sklepu.
Nasi eksperci od web development troszczą się o to, aby strona Twojego sklepu była dostosowana do potrzeb użytkowników, sprawnie działa na różnych urządzeniach i przeglądarkach oraz była bezpieczna.
Aby zapewnić skalowalność oraz użyteczność E-commerce, Manager E-commerce ściśle współpracuje z naszymi Web Developerami.
Dział UX, analityki oraz grafiki to trzy fundamenty, które pozwalają tchnąć w Twoją markę nowe życie, zwiększyć jej atrakcyjność oraz efektywność, dając Ci tym samym przewagę na rynku.
Analitycy sporządzają raporty i analizy, które są nieodzownym narzędziem w monitorowaniu KPI przez E-commerce Managera oraz Twój zespół. Wiemy bowiem, że skuteczne działania mają swoje podłoże w danych.
UX Designer proponuje optymalizację stron sklepu w oparciu o znajomość zachowań użytkowników oraz model biznesowy sklepu. Współpraca E-commerce managera ze specjalistami UX prowadzi do podniesienia satysfakcji i lojalności Twoich klientów.
Nasi graficy mogą zadbać o profesjonalny i spójny wizerunek Twojej marki, co zwiększy jej rozpoznawalność i atrakcyjność na rynku.
Inni specjaliści w naszych szeregach i po stronie naszych stałych partnerów pozwalają Twojemu dedykowanemu E-commerce Managerowi osiągać cele w Twoim e-sklepie szybciej i skuteczniej – dzięki solidnym fundamentom.
Oferujemy usługę Interim E-commerce Managera, zapewniając dostęp do wysoce wykwalifikowanych specjalistów e-commerce. Nasi Managerowie to prawdziwi wyjadacze, którzy wesprą Twój zespół, usprawniając procesy w różnych aspektach E-commerce. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu szybko identyfikują kluczowe obszary do poprawy. W dalszym etapie współpracy wdrażają skuteczne strategie rozwoju E-commerce, dostosowane do możliwości i potrzeb danej firmy.
Doradztwo e-commerce zapewnia owocne wsparcie w strategicznym planowaniu rozwoju E-commerce. E-commerce Manager zidentyfikuje nowe możliwości wzrostu. Pomoże także uniknąć błędów i nietrafnych decyzji. Sklepy internetowe dzięki konsultacjom z E-commerce Managerem mogą osiągać lepsze wyniki sprzedażowe.
Doradztwo to też odpowiedź na potrzeby sklepów, wynikające z dynamicznie zmieniających się warunków na rynku E-commerce.
Informujemy, że Twój brief właśnie do nas trafił. Potrzebujemy chwili, aby dokładnie zapoznać się ze wszystkimi informacjami oraz poznać Twoje potrzeby. Wrócimy do Ciebie w ciągu 24h z analizą Twojego serwisu i przygotowaną propozycją współnych działań. W tym czasie możesz sprawdzić jak zamieniamy nasze pomysły w czyny, poznając sukcesy naszych partnerów.
Przejdź do case studies