Analiza grupy docelowej
Badamy potrzeby, preferencje i zachowania grupy docelowej, aby tworzone treści były dla niej wartościowe i angażujące.
Analiza słów kluczowych
Szukamy odpowiednich fraz, na których będziemy się skupiać, aby realizować założone wcześniej cele biznesowe.
Harmonogram bloga
Poza analizą aspektów, które umożliwiają pokazywać się wysoko dla poszczególnych słów kluczowych, tworzymy wytyczne.
Przygotowujemy szczegółowy harmonogram publikacji, który określa, co, kiedy i gdzie będzie publikowane. Ułatwia to organizację i zapewnia regularność publikacji.
Treści dzielimy według fazy lejka, na jakiej mają oddziaływać na klienta: ToFu, MoFu, BoFu.
Przygotowanie wytycznych z edytorami
Każdy adres URL w strukturze serwisu powinien zawierać treści zoptymalizowane pod kątem dobranych słów kluczowych. Teksty pisane pod SEO muszą spełniać Twoje wymagania i zaspokajać potrzeby użytkowników strony internetowej.
Dlatego wspólnie tworzymy zbiór wytycznych, które są podstawą działań i stanowią fundament do zachowania spójności komunikacji marki i dopasowania tekstów do potrzeb Twojej firmy.
Oprócz przygotowania fraz analizujemy konkurencję i dodajemy wszystkie frazy wynikające z tej analizy, a tam, gdzie jest taka potrzeba także optymalizujemy estymację ilości znaków.
Audyt treści
Analizujemy skuteczność istniejących już treści, wyszukujemy braki oraz identyfikujemy możliwości poprawy istniejących artykułów.
Tworzenie treści
Przygotowujemy treści artykułów blogowych, które mają realizować określone cele. Jest to opcjonalna część oferty. Sam decydujesz czy chcesz teksty tworzyć sam, czy zlecasz to naszym copywriterom.
Optymalizacja treści pod SEO
Optymalizujemy istniejące artykuły pod kątem wyszukiwarek internetowych. W przypadku, gdy masz już jakieś treści na swoim blogu, przeanalizujemy je i damy wytyczne, co trzeba w nich poprawić, aby podnieść ich pozycje.
Monitoring i analiza
Osiągane wyniki mierzymy za pomocą Google Analytics, dzięki czemu oceniamy efektywność naszych działań. Na podstawie ustalonych celów tworzymy zdarzenia, czyli interakcje użytkowników z elementami na stronie internetowej, a następnie śledzimy je, aby gromadzić odpowiednie dane. Dodatkowo monitorujemy inne elementy związane z realizacją SEO tj. pozycje słów kluczowych, wzrost widoczności itd.