Zwiększenie ruchu z wyników organicznych i sprzedaży w sklepie
Budowa widoczności sklepu na najbardziej konkurencyjne frazy sprzedażowe związane bezpośrednio z damską bielizną
Zwiększenie liczby słów w TOP 3 o 539%
Zwiększenie liczby słów w TOP 10 o 333%
Zwiększenie liczby słów w TOP 50 o 44%
Wzrost ruchu organicznego rok do roku o 20%
Polski producent bielizny damskiej, który prowadzi sprzedaż internetową i stacjonarną u partnerów handlowych
Piżamy i koszule nocne, szlafroki oraz akcesoria dla kobiet
Analiza oraz wyznaczenie KPI dla projektu i opracowanie strategii
Stworzenie odpowiedniej struktury sklepu i opisanie wszystkich istotnych kategorii produktowych
Utworzenie statycznych stron filtrów pozwalających na optymalizację strony pod frazy z tzw. długiego ogona
Optymalizacja strony pod kątem wyróżnienia wyników klienta
w wyszukiwarce (Featured Snippets, FAQ)
Pozyskiwanie wysokiej jakości linków z portali tematycznych o dużej rozpoznawalności w branży
znaków opisów kategorii
zoptymalizowanych filtrów
wpisów na portalach
pozyskanych linków
Informujemy, że Twój brief właśnie do nas trafił. Potrzebujemy chwili, aby dokładnie zapoznać się ze wszystkimi informacjami oraz poznać Twoje potrzeby. Wrócimy do Ciebie w ciągu 24h z analizą Twojego serwisu i przygotowaną propozycją współnych działań. W tym czasie możesz sprawdzić jak zamieniamy nasze pomysły w czyny, poznając sukcesy naszych partnerów.
Przejdź do case studies