Zwiększenie widoczności sklepu na najbardziej konkurencyjne frazy sprzedażowe związane bezpośrednio z oprogramowaniem dostępnym
w ofercie sklepu
Zwiększenie widoczności na frazy pomocnicze
Rozbudowa sekcji blogowej
Zwiększenie ruchu organicznego
o 654%
Zwiększenie przychodów z wyników organicznych o 185%
Stworzenie sekcji blogowej generującej ponad 20% ruchu
Zwiększenie liczby słów w TOP 3 o 852%
Sklep zajmujący się sprzedażą, dystrybucją oraz obsługą przed i posprzedażową oprogramowania komputerowego
Podstawowe oprogramowanie biurowe oraz specjalistyczne m.in. dla grafików i programistów
Analiza oraz wyznaczenie KPI dla projektu i opracowanie strategii
Stworzenie odpowiedniej struktury sklepu i opisanie wszystkich istotnych kategorii produktowych
Pozyskanie wysokiej jakości linków z portali tematycznych o dużej rozpoznawalności w branży
Optymalizacja strony pod kątem wyróżnienia wyników klienta
w wyszukiwarce (Featured Snippets, FAQ)
Utworzenie sekcji blogowej i pozyskiwanie dodatkowego ruchu z artykułów tematycznych
Konsekwentna realizacja przyjętej strategii doprowadziła do momentu, w którym jesteśmy w stanie konkurować o pozycje dla najbardziej konkurencyjnych fraz branżowych z największymi sklepami takimi jak np. X-kom. Klient jest otwarty na nasze pomysły i zaangażowany w proces pozycjonowania, dzięki czemu strona cały czas się rozwija, stając się obecnie najlepszym sklepem internetowym z oprogramowaniem. Dodatkowo ekspercki blog, poza oczywistym aspektem generowania ruchu, pomaga klientom w wyborze oprogramowania dopasowanego do ich potrzeb.
znaków opisów kategorii
znaków opisów produktów
znaków artykułów blogowych
artykułów bogowych
pozyskanych linków
Informujemy, że Twój brief właśnie do nas trafił. Potrzebujemy chwili, aby dokładnie zapoznać się ze wszystkimi informacjami oraz poznać Twoje potrzeby. Wrócimy do Ciebie w ciągu 24h z analizą Twojego serwisu i przygotowaną propozycją współnych działań. W tym czasie możesz sprawdzić jak zamieniamy nasze pomysły w czyny, poznając sukcesy naszych partnerów.
Przejdź do case studies