Zwiększenie ruchu z wyników organicznych i sprzedaży w sklepie
Zwiększenie widoczności sklepu na najbardziej konkurencyjne frazy sprzedażowe związane z roślinami dostępnymi w ofercie sklepu
Rozbudowa sekcji blogowej
Zwiększenie liczby słów w TOP 3
o 310%
Zwiększenie liczby słów w TOP 10
o 162%
Zwiększenie liczby słów w TOP 50
o 26%
Wzrost ruchu organicznego rok do roku o 296%
Firma zajmująca się produkcją i dystrybucją roślin ozdobnych ogrodowych – w szczególności hortensji
Drzewa i krzewy liściaste, iglaste, rośliny okrywowe i byliny, a w sezonie świątecznym – żywe choinki
Analiza oraz wyznaczenie KPI dla projektu i opracowanie strategii
Stworzenie odpowiedniej struktury sklepu
Opisanie wartościowych kategorii produktowych
Pozyskanie wysokiej jakości linków z portali tematycznych o dużej rozpoznawalności w branży
Tworzenie wpisów blogowych i pozyskiwanie dodatkowego ruchu z artykułów tematycznych
Współpracę z klientem rozpoczęliśmy w środku sezonu, co wymusiło na nas dostosowanie podejścia do zastanej sytuacji, tak aby wypracowane efekty odzwierciedliły się we wzroście sprzedaży jeszcze przed końcem sezonu. W kolejnym kroku skupiliśmy się na działaniach, które będą przynosiły nam efekty w dłuższym terminie jak wypracowanie autorytetu witryny, optymalizacji treści i wsparcie eksperckimi wpisami na blogu. Doprowadziło to do momentu, w którym jeszcze przed rozpoczęciem kolejnego sezonu jesteśmy widoczni w TOP 1 dla najważniejszych fraz i jeszcze przed sezonem generujemy prawie 2-krotnie większy ruch niż w szczycie sezonu w poprzednim roku.
znaków opisów kategorii
znaków artykułów blogowych
wpisów na portalach
pozyskanych linków
Informujemy, że Twój brief właśnie do nas trafił. Potrzebujemy chwili, aby dokładnie zapoznać się ze wszystkimi informacjami oraz poznać Twoje potrzeby. Wrócimy do Ciebie w ciągu 24h z analizą Twojego serwisu i przygotowaną propozycją współnych działań. W tym czasie możesz sprawdzić jak zamieniamy nasze pomysły w czyny, poznając sukcesy naszych partnerów.
Przejdź do case studies